10 augusti

hejhejhej,vakna halv 11 gick upp fixa mig åkte till åby halv 3 men åkte hem igen runt 4 för jag fick ont i huvet som fan .. pappa hämade mig vi åkte till stan oh byte något .. sen åkte jag hem oh åt .ooh nu itter jag här oh väntar på vilma oh lyssnar på musik ,oh vilma ska sova här inatt :) oh kollar lite på löshår som jag har tänkt köpa för länge sen men det har inte blivit av för jag har inte haft några pengar men ska nog ta och köpa det för pengarna jag får nästa månad för den här månaden blire att åka in till stan vilma oh jag oh så färgar oh klipper vi håret ;D oh som några vet så har jag ju pratat länge om att jag ska ta sånglektioner något som jag hemskt mycket vill !! men så äre ju ganska dyrt oh jag fick ju en lapp av david där jag fick nummret till en sångpedagog men det har jag ju självklart tappat bort så klantig som jag är (a) så jag ska ta oh fråga honom igen när skolan börjar ! puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0