23:43

hejhejhej, sitter här i sängen oh har nyss städat undan lite, kvällen spenderades med vilma louise orre oh stoffe. dom kom hit runt halv 9? ao, först kom orre oh stoffe sen kom lousie efter en halv timme, satt oh prata ohså en stund sen åkte stoffe oh orre hem till stoffe oh hämtade grillkol för vi skulle grilla :), sen när dom kom tillbaka så grilla vi ohså sen åkte vilma vid kvart i 11 kanske? sen efter en pyttestund åkte dom andra med, en trevlig kväll tack alla :D oh nu ska jag snart sova, oh imorgon blire att va med vilma oh vi åker kanske ner till halsvars oh tar en glass för det blev ingen glass idag :) puss !
btw ,såg ett stjärnfall oh då önska jag mig såklart ngt (a) men den saken är jag medveten om att det inte kommer hända, men man kan ju alltid hoppas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0