00.41

den kvällen jag trodde skulle blir skit tråkig vart så jävla rolig .massa skratt!
tack allihopa för eftermiddagen/kvällen !
vi åkte iaf till håkan laila anton&alva vid 4 .vi åt och öppna julklappar ;)
sen lite senare vart det julklappspel ,hha skit kul !vann chocklad xd.
dom roligaste var ju min farbro&farmor som dom båda va lite påverkade kan jag säga .haha !
kom iaf hem vid halv 11 kanske? kolla på one tree hill. sen prata jag med mamma pappa&matilda .och fick en sista julklapp .300 kr :)
jag fick ju inte så mycket eftersom att jag fick londonresan i julklapp som jag redan har sagt !
det jag fick :
en svart nike tröja
en klocka ,men det ska jag lämna tbx .
en bok
ett silver halsband med ett M
800kr
pusshejj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0