01.08

vilma sov här till idag .vi somna vid halv 6 ,och sen gick vi upp vid 12 (y)
vilmas föräldrar kom och hämta oss hos mig sen sjuksa dom in oss till stan .fanns typ ingenting snyggt på rean
.menmen jag köpte en parfym :D
det va så mycket folk&köer på stan så det va lättare att vilma och jag gick själva ,så vi bestämde att vi skulle mötas på kebaben vid 5 för då stänger stan .haha sen när klockan är 5 står jag och väntar på henne på kebeben i stan(hm huset) och jag hade ju såklart glömt min mobil hemma så jag kunde inte ringa till henne .så jag gick fram till han som jobba i kebaben och fråga om jag fick låna telefonen haha :D och det fick jag (y)
och då står hon och väntar på mig i kebaben i filmstaden hahahha :D
sen gick jag dit och vi åtttt. och jag hade ju klart ingen skjus hem .så jag tog bussen hem själv .och sen gick jag hem från stationen i skinjacka och tygskor kallt (y) känns som jag har haft lite otur hehe .
när jag kom hem hoppa jag in i duschen .sen vart det tven med familjen en stund. runt halv 10 kom vilma .vi gjorde inte så mycket .haha jag skulle gå ner och väga mig i källaren och vågen är i vårat gym såå vilma och jag ska börja gymma 1 gång i veckan hahha får se hur det går :Dhah
nu åkte vilma för en halv timme sen och jag sitter på min matta på golvet som alltid heh cp .men skönt
iaf imorgon blire att va med vilma igen .ska antagligen färga hennes hår .aa får se vad vi hittar på sen .
men pusshejjjj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0