11 december

ursäkt min dåliga uppdatering allihopa !
men aa jag har gått i skolan idag som alla normala barn gör hähä ;)
har inte haft någon lektion ,bara fixat med julavslutingen :D själv ska man va servitris HAHAH !
lite kul äre ju .aa men ja, efter skolan häämta mamma mig sen hem .satt mig här och nu kom jag precis från en lååång dusch skönt !
nu ska jag snart börja fixa mig sen runt 7 kommer vilma och senare blire uut !får väl se vad vi hittar på ,blir väl antagligen oasen eller något sånt som vanligt .. menmen alltid roligt att träffa lite folk ellerhur?
hähää bilderna kommer imorgon ist (a) har inte tid idag känner jag .
menmen nu ska jag draaa mig skriver senare .pusshej från mej !

Kommentarer
Postat av: ---------------------------------------------------

lägg upp bilder på det som du har köpt!

2009-12-11 @ 18:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0