18 december

oj har inte skrivit på 2 dagar ,har absolut inte haft tid ..
aa igår va den julavsluting och jag va servitris hehe.
det gick bra och det va ganska kul :)
jaa så gick man hem med 6 st IG .. inte kul ,inte kul .FAN
sen sov emelie här .vi satt och åt socker och oboy i köket vid 1 .sen somna vi på stolarna .efter typ en halv timme vakna vi och gick och la oss och somna i mitt rum med kläder och allt .
idag vakna emelie och jag runt 1 ? gick up vid halv 2 .åt pizza haha ..
sen gick vi ut och träffa mig och åkte pulka HAHA. år sen jag gjorde det hahahhh .
jaja men det va ju lite kul .men nu ska jag sminka matilda för hon ska på disco ;)
pusssen !

vet inte vad jag ska göra? ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0