21 december

hellluuuuu
har vart lite tråkig här den sista veckan .men nu är jag tillbaka vettni ;d
igår: gick upp 10.15 ,dusch fix sen blev det stan med emelie&vilma .kulkul !
kom hem med 3 julklappar .svårt vare att köpa .då vet ni(y) kom hem vid 5 duscha sen kom vilma och lite senare också stoffe emelie och orre. trevligttrevligt !
dom gick sen igen vid 10 .vilma och jag åt ,efter det gick vi en lång promenad med huuunden !
kom hem runt halv 1 ?satt oss och kolla på bästa one tree hill !
och sen någon film som vi as garva åt ,hahhahh fyfan .brickan i huvet ,eller hur vilma?:D
aja sen somna vi i soffan med tven på vid 3 ? sen kom pappa och väckte oss vid halv 6 .vi fixa oss lite och gick och la oss i sängen .
idag: vi vaknade vid 1 ,gick upp runt 3 .åt frukost ,duscha och fixa oss och senare kom orre och stoffe .lite kul sådär .vi va bara på mitt rum haha tråkigt .. dom gick vid 10 ,vilma drog hem någonstans då med .sen gick jag till amanda och emelie va där en putte stund sen gick jag hem igen .och nu sitter jag här ;)
imorgon blire att va med vilma med .hon kanske sover här ,får se hur det blir :)
men nu har jag inte mycket mer att skriva .pusssen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0