23.13

vilma kom vid 8 .lite senare kom mamma hem och hade med sig oliver våran förra hund .som nu har bott hos min kusin .men som vi nu ska sälja till några i linköping ,dom har också köpt 2 valpar av oss .
runt halv 10 gick vilma och jag en promenad med oliver och nova .och när vi gick ute så släcktes alla gatulampor i heöa hyttan ,lite läskigt vare ;o
menmen dom tändes igen efter några minuter .vi gick hem och nästan precis då skulle vilma hem .
jag prata lite med mamma och matilda om julafton sen satt jag mig här .
vad ska ni göra på julafton då?
själ ska jag va hos mina kusiner .och träffa amanda en stund :D blir ju lite kul .
nae men nu ska jag inte skriva mer .pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0