4 december

shit det här året har ju gått sjukt snabbt ?;o
faan jag är snart 15 :D
menmen .skolan då kom lite försent .sista lektionen var gympa vi hade dans ,gick inte så bra för mig men det va dö kul ! blire kanske att jag och amanda börjar i någon dans till våren men vilken vet jag inte :)
men iaf jag gick hem med moa och amanda like always ;) ahh jag fick ju då IG på mitt engelska prov :( men ska göra om det på måndag !
men när jag kom hem gjorde jag lite mackor som vanligt hahah! sen kollade jag på OTH ! och nu sitter jag här ska snart hoppa in i duschen sen ska jag vänta på att mamma kommer hem med en hårfärg tror det blir rödbrunt like before .sen blire att fixa mig lite sen kommer amanda hit eller så går jag till henne .lite senare kommer också lousie och vilma :) .får se vad vi 4 hittar på dåå :D blir väl antagligen att gå ut som jag ine gjort på typ 1 månad känns det som ,roligt att träffa lite folk ! bara 3 dagar kvar då sen åker jag ..
imorgon så blire hemma kväll för mig amanda och vilma .antilngen hos amanda eller mig ,myss :) men nu ska jag snart hoppa in i duschen,skriver mer senare . pusshej från miiig !


du klagar på mig hela tiden ! om jag är nöjd över någonting jag gjort äre det ända du säger hur mycket bättre du kunde ha gjort det .enligt dig är jag bara dumihuvet,ful och inte värd någonting! du lyckas alltid sänka mitt självförtroende litee till ,när du säger hur dålig&värdelös jag är ..
säger en sak ..det är du som är sjuk! för såhär behandlar ingen sin dotter, förutom duu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0