I learned just who you really are ..

huhu jätte kallt ute ,14- ;o och imorgon ska det bli ännu kallare helt sjukt !
ae men vilma och jag åkte ner till killarnas träning vi 7 tror jag .kolla en stund sen gick vi ner till gårn .va där till 9 .sen åkte vi med emelie hem sen ner till råssal baken igen .vilma och jag mötte stoffe sen åkte vi hem till mig och åt haha :D .vilma och han åkte/gick nyss .och jag sat mig här !imorgon blire att va med vilma stoffe orre och emelie tror jag :) .ae men har inte så mycket mer att skriva .pusshejj !

Kommentarer
Postat av: Anonym

shite , varför inte skaffa egen pojkvän att va med ?

2009-12-30 @ 01:40:30
Postat av: mariagöjefors

vet du va kompisar är?

2009-12-30 @ 15:02:40
URL: http://mariagojefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0