If they get you, they get me ..

kom till skolan runt 8 .och direkt när amanda kom sa hon att hon hade bytt klass ;o tråååkigt ;(
men förvånar inte mig om jag också får byta klass för lärarna hatar mig !
aha .hade kemi prov idag då ,fick G .kunde gått bättre ..
sista lektion va gympa ,haha roligt som vanligt :D efter det hämta mamma mig amanda oh moa .sen alla hem till sitt haha ;) kolla ghost wispher (stavning?) och oth hih :D och nu sitter jag här .vill att grey's anatomy ska börja men det är inte förns kl 9 .hah kanske låter som jag är värsta tv nörden ,men nejdå !

imorgon vad äre det för dag ? juste torsdag ,känns som jag skulle göra någpt då men jag kommer inte ihåg vad hehe. tror det var musik prov ?
ae men jag får se om jag skriver mer lite senare .håll koll ! PUSSHEJJ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0