if today was your last day .

kom nyss in, har nyss vart i stan sen ute med hundarna .
sen så ångra dom sig som skulle köpa oliver .. så vi får ha kvar honom ett tag till .
va bara hemma och tog det lugnt ända tills pappa kom hem och sa att vi skulle till stan så det va bara att hoppa in i duschen fixa mig lite sen åka till stan .pappa handla julklapp till mig ,fick bestämma vad jag ville ha xd det blev ett silver halsband med ett M .fint var det =)
sen så köpte jag en bh och trosor till mig själv ;) men nu ska jag åter gå till mitt städande .imorgon äre ju julafton .blir att va hon kusinerna på nannavägen hha ;) sen ska jag antagligen träffa amanda en liten stund .får se hur der blir .men nu ska jag dra mig pusshejj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0