No time to think !

shuuuuee !
åkte till ungdomsmottagningen med 8:orna vid 8.15 ,kom tillbaks runt 11 -lunch sen hade vi en kort lektion so .efter det slutade vi .
kul att jag satt här oh skrev ett långt inälgg sen forvann det -.-

men gick hem med emelie moa amanda oh vilma .vilma förljde med mig hem .jag färga henns hår visst är jag snäll? vet inte hur det vart för hon åkte hem med blött hår ,hon färgade alltså ljusare ,slingor ! blir att jag med ska färga mitt snart ser inte bra ut .. blir antingen lite mörare brunt eller mörkbrunt/rött som jag hade förut :) men det blir isf efter att jag kommer hem från england .skööntt ska det bli att komma bort från ALLT ett litet tag .men är bara borta 2 nätte&2 nätter .blir bara jag och mamma .
men kul för er att jag sitter oh skriver massa tråk !

imorgon äre kemi prov .och jag har inte ens öppnat boken och klockan är 10 ..men det går inte få in något i mitt huvet nu asso ..
roligt för mig att jag har 9 dagar på mig att få bort 5 IG varningar .menmen mitt fel ..jag är fan dumihuvet ?;o
men nu ska jag draaa mig vi hörs imorgon allihopa ,hare bra .pusshejj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0