tidsfördriv !

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan?  tungan !
2. Vara seriös eller rolig? beror på
3. Dricka röd eller grön mjölk? grön !
4. Brinna upp eller drunkna? drunkna
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? hah jag vet inte .

SVARA ÄRLIGT..
1. Tycker du om någon? hemliis
2. Sol eller måne? SOOL
3. Vinter eller höst? vinter!
4. Vänster eller höger? höger?
5. Soligt eller regn? SOLIGT
6. Vaniljglass eller chokladglass? båda :)

OM MIG..
2. Hur mycket är klockan just nu? 13.24
3. För och efternamn? maria göjefors
4. Vart vill du bo? där jag bor nu .eller typ spanien,thailand,grekland hih :D
5. Hur många barn vill du ha? 3 . 1 tjej 2 killar .
6. Vill du gifta dig? yees .men då ska det verkligen va rätt kille ;)
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? skär haha .
8. Har du ätit sushi? yess ,usch aldrig mer !
9. Favoritglass? olika :D
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? jag vet inte fään :D
11. Humör? njaaaa

HAR DU ,DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon?  nej
2. Sjungit? ALLTID vettu !
3. Blivit kramad? jaa
4. Känt dig fånig? vet inte?
5. Saknat någon? yees
6. Dansat galet? HAHA aa ;D
8. Klippt håret? nej
9. Gråtit? ..
10. Ljugit? kommer inte ihåg
11. Blivit kysst? nej

GREJER:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?  hhaha jaa!
2. Har du en hund? nej tack oh lov :D
3. Tycker du att du är attraktiv? haha
4. Sover du helst själv eller med någon? med någon mer klart !
5. Tror du på spöken? yes jag bor i ett spökhus ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte du typ 2 hundar eller nåt ? :O :D

2009-12-12 @ 19:17:27
Postat av: maria göjefors

haha nae 1 :D

2009-12-13 @ 00:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0