utvecklingssamtal

GRATTIS EMELIE 14 ÅR IDAG !!♥
idag äre också bara 4 dagar kvar tills jag åker :D
jaha kom precis hem från moa mamma och jag lånade väskor av thomas till england .

jaa ,jag hade ju utvecklingssamtal vid 6 det höll på i över 1 timme .blev att byta ner en grupp i engelska matte och so -.-(y) .sen så bestämde vi en till sak ,sen så i 9an så börjar jag med träslöjd ist för syslöjd .dom sa också att jag ska få IG i engelska och syslöjd .. nästa termin blire pluggpluggplugg !!
ae nu ska jag inte hålla på att prata om det där mer. men nu vet ni hur det gick !

hahha jag skrev ju förut att ni inte skulle missa ''mammas pojkar'' sen men jag missade det själv :(
ajaa .får se det nästa gång.men kanske ska plugga lite får se .men skriver imorgon igen pusshejjj !


Kommentarer
Postat av: louise

Äkta du att påminna tex mig om oth och sen glömmer du det själv (Y) Tummen upp för dig maria.

2009-12-04 @ 14:04:16
URL: http://sjobbasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0