12:12

hejhej,har vart hos pappa nu fredag och lördag trååkigt,kan beräätta lite om helgen : i fredags så var jag hos
mamma efter skolan sen på kvällen så gick jag och mötte louise och typ julia och noel för jag ville inte gå själv xd så ja gick med dom ner till amanda fast dom skulle ju till gårn men i alla fall ja gick in till amanda och där var
också vilma och orre,och efter typ 5 min så gick vi till gårn var där i typ 1 timme ?
sen kom min mamma och hämta oss vilma skulle sova hos mig så fråga vi amanda om
hon också ville sova hos mig och det ville hon så vi åkte hem till min pappa och kollade
lite på tv sen typ gick vi in till mitt rum och prata lite ,sen så fixa vi oss och la oss, sen när amanda hade somnat som hon jämt gör först så rita vi i hennes anikte med sprit pennor för vi visste att hon hade lagfoto dagen efter (lördagen)lördagen:
sen på morgonen så gick det bort i alla fall xd men sen runt halv 12 så åkte amanda hem så efter hon hade åkt så åt vilma och ja frukost sen såg vi en beck film (skarpt läge) ganska bra men ja hade ju då sätt den en gång innan :p,men iaf sen vid 2 så gick vi in och duscha för hennes mamma kom halv 3 och hämta oss hos min pappa för ja skulle åka med dom till min mamma för dom skulle hem och sen åka till vilmas faster som fyllde 50 :P,sen så kom mamma hem runt halv ,och då så fixa vi oss båda för min mamma skulle ut och ja skulle till amanda och anna som var hos amanda :P, sen runt 6 halv 7 så skjusa mamma ner mig till amanda och annan så var vi där hela kvällen fast vi satt typ på amandas rum hela tiden förutom lite senare vid halv 10 så spela vi GH och sjöng songstar xd,sen halv 11 kom min pappa och hämta mig !!:@ och så så såg ja typ lite på tv sen så gick ja och la mig tråååkigt... söndagen (idag) så vaknade jag 10 och satt på mig kläderna och gick hem till mamma och nu har jag typ vart här i en timme och sätt på tv :P,ska sbart äta och gå in och duscha och göra i ording mig för i efter middag så ska vi fira pappa som fyller 49 i morgon :P grattis :)
puuussss !

Kommentarer
Postat av: Jaag !

Vem noel ? :O

2009-02-06 @ 18:42:41
Postat av: Jaag !

Vem Noel ? :O

2009-02-06 @ 18:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0