freedag

började med skolan kl 09.15,och ja trodde ju vi hade bad så ia tog med mig badkläder så var det ju gympa så ja var inte med.. sen efter det så var det bild lunch spanska engelska sen no,gick hem med moa :D,sen gick ja ut med nova sen åt ja kladdkakssmet och drak mjölk och kollade på gilmore girls :) sen så satt ja mig vid datan och snacka lite med amanda och vilma,vilma kanske skulle göra om min blogg men det får väl bli sen..
vilma kommer väl runt 7? hon och jag ska sova hos min pappa:/,blir iaf ut på kvällen sen så vet ja ej vem/vilka vi ska va med..

och på lördag så ska ja sova hos vilma,och då ar ja namnsdag på maria :D och på lördag äre också precis en vecka kvar till ja fyller år (a):D,
just nmu sitter jahär vid datan och har försökt hjälpa andrea att hitta jeans shorts men det är as svårt att hitta :o men hon bestämmde sig för att klippa sönder ett par till sommaren ist :D<3
puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0