one day can all change..

Gick upp typ halv 10 i dag för att ja skulle va hos tandläkaren kl 11.50 :/
så ja duschade och fixa mig.. sen när ja kom till tandläkaren så fick ja förståt
reda på att ja har hål .. så ska til tandläkaren torsdag kl 2 för att laga :/
efter att ja vart hos tandläkaren så åkte vi hem igen ,och så kollade matilda och
ja på film :),sen så åkte matilda hem till pappa och ja stanna hos mamma,kl halv
9 kom mamma hem och då åkte vi till pappa och matilda och var där och såg bygglov
och andra avenyn xd efter det åkte vi hem och åt kvällsmat ,sen så typ fixa ja mig
och nu sitter ja i sängen :), ska väl snart sova antar jag :D,
btw tack så hämts mkt till underbara linnea som har fixat min blogg :puss påre :D
kraaam.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha varsegod gumman :D<3 puss pårej med :D<33

2009-02-18 @ 16:01:25
URL: http://linnealindenmo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0