skidkul :)

torsdagen började med att jag gick upp kl 11 och jag var ensam hemma ,då gick jag in och duscha sen gjorde ja mig iordning och sen kom pappa och hämta mig tjugo i 2 och skjusa mig till tandläkaren.när ja var där så laga ja en tand ,och då får man ju bedövning i ena sidan av munnen så jag kunde ju inte äta på flera timmar för ja känner ju inte om jag skulle bita mig,sen så åkte ja hem till vilma kl 5 och åt lasange så runt halv 6 så kläde vi på oss skid/snowbords kläder för vi skulle till yxbacken.när vi kom ditt så hyrde ja skidor stavar pjäxor och hjälm,sen åkte vi i barnbacken för det var ju först gången ja åkte skidor xd,sen åkte vi väl hem kl 9 sen så åt vi lite bröd och oboy. sen kom mamma och hämta mig typ kvart i 10 :P,sen fixa ja mig och sov :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0