en vanlig dag!

dagen börja med att jag gick upp, ja försov mig hahah en klant som jag är :Pmen jag kom i tid iaf,böjade med matte sen engelska sen kommer ja typ inte i håg xd,efter skolan så gick jag hem med moa som vanligt :),måste skriva oftare här annars äre ju ingen ide att ha en blogg xd

btw jag fyller år om 9 dagar :D,hah ja vet redan vad ja ska köpa av mina födelsedagspengar xd efter min fördelsedag så ska ja gå på stan med vilma det har ja säkert redan skrivit xd
sitter i soffan med mamma och matilda och matilda kollar på bolibompa så det blev att sätta sig vid datan.i morgon blire väl att gå ut med vilma :)sen så skulle ja fråga henne om hon ville sova hos mig i morgon:), sen ska ja sova hos henne på lördag :)

ikväll så ska mamma och ja se på ''den rätte för rosing'' hihi as bra jue :),sen vet ja ej va ja ska göra,as trött är ja ,typ as varmt här hemma xd och så är ja as sugen på glass chocklad och vanilj muuums (:
har kommit på att jag vill färga mitt hår brunt igen ,mörkbrunt inte nåt rött i som det var förut utan bara mörkbrunt :)
det ja önskar mig närja fyller år är:

* en wct tröja
* mjukis byxor
* en ny väska en större!
* pengar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0