fredag!

tjafan, ojj har inte skrivit på dö länge xd, ursäkta designen den ska jag snart fixa ;D
emelie oh jag sov hos vilma inatt somna runt 5 halv 6 ? vaknade halv 1 oh då gick vilma upp oh duscha oh emlie oh jag åt frukost ,sen gick emelie oh jag upp oh duscha sen sola vi lite sen bada i vilmas lilla pool ,sen när ilmas pappa kom hem åkte vi ut med båten, jag satt bara i båten nästan, men en gång åkte jag men det var inte mkt, dö läskigt jue xd, men sen gick vi upp oh sola en stund till ,ohsen städaden .sen kom min mamma oh vi lämna av emelie hemma hos henne. sen hem och duscha igen ohsen fixa mig .sen vart det oasen med vilma oh emelie ,oh när jag kom hem tog jag lite rabarberpaj oh kolla lite på tv, oh nu sitter jag här :D . men jag ska faktiskt va lite mer aktiv här nu :D, hare bäst ,puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0