midsommar

glad midsommar !

ojjje har inte skrivit på ett tag.. fast det är mest för att jag inte tyckte min blogg va så fin så det va liksom inte så kul att skriva på den om den va ful xd, hhaha men nu är den lite finare iaf ;), men idag äe ju som sagt midsommar. och jag har bara vart hemma . men dagen började iaf såhär att e, jag gick upp runt 12 halv 1 hoppa in i duschen och sen fixa jag mig vettuuuu! sen så gick jag en liten promenad med nova sedan sååå kom kusinen och hennes familj och pillan hennes kompis :D, sen så åt vi lite ohså , sen åt vi efterrätt oh sen så grillade vi så jag är mätt kan jag säga ;o, fick en mascara av patricia taaack! för jag var jue så klantig och brött av min xd ,ah och sen hjälpte pelle mig lite med bloggen :D, ah men i morgon så blire att va med viilma serrö ! aah men nu har jag inte mycket mer att skriva ,så hare bra lite bilder kommer här sen ;) puuuuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0