molnigt molnigt regnit

daaagen har vart en jävligt rolig dag kan man säga haha! efter skolan gick moa amanda emelie linnea jag och vilma ner till gårn för vilma jag och moa vänta på moas mamma för vi skulle få skjus av henne ;) när hon kom släppte hon av mig och vilma hemma hos mig då vi gick ut med nova en stund sen laga vi mat och sen halv 5 kom vilmas mamma och hämta oss och vi åkte in till stan ;), vilma köpte en bikini och en mascara och jag en till hårfärg !, ae men sen så åkte vi hem till vilma hon bytte om sen åkte vi till hennes träning och vilmas mamma oh pappa var snälla och släppte av mig utanför mig :), sen satt jag mig dirrekt id datan oh aa ,nu sitter jag här ;) men hare bra allihopa ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0