tjapåre! bara 13 dagar kvar .

jaa nu äre bara 13 dagar kvar sen drar vilma oh jag ;)

as seg dag , gick upp halv 1 satt vid datan ett tag (a) sen så gick jag ut och sola till halv 4 lite brun vart jag iaf (a) sen hoppa jag in i duschen sen kom vilma och jag fixa mig ,sen gick vi upp till kiosken oh köpte glass ;), efter ett tag så gick vi till affären sen mötte vi amanda frisäter , prata med henne en stund sen så ringde jag till mamma oh hon kom och hämta oss haha, sen kolla vi på filma ''i taket lyser stjärnorna'' hehe för moa och emelie lämnade den här igår så vi passade på att se den xd, fast jag såg den igår xd, men sen åkte vilma hem och nu sitter jag här ..imorgon blire att va med vilma igen :), vi får väl se vad vi hittar på ,jag ska iaf sola 8D, men hare bra pusspåer !;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0