underbart väder!

helt sjukt varmt idag !;o gick upp halv 12 och lamig oh sola till kl 4 8), vart brun men jag bränder mig lite också :( sen så hoppa jag in i duschen sen fixa jag mig sen kom vilma :), vi gick upp till krk och va med emelie , vi mötte våra gammla klass kompisar kevin tobbe oh robert, fan kevin har jag inte pratat med sen vi gick i 3an :O, och tobbe var med länge sen !! så det var lite kul att träffa dom igen :), meeeeeen dom följde efter oss hela kvällen fast vi sa att vi inte ville va med dom xd ,lite mobbade ! men sen iaf så runt halv 11 åkte jag hem för det blev kallt ohså oh vilma oh emelie skulle hem till vilma .när jag kom hem åt jag lite sen satt jag mig här !, imorgon kanske det blir att gå lite på stan med emelie oh vilma :) får se hur det blir, men nu ska jag avsluta det här inlägget hare bra allihopa !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0