varmt som fan

ännu en riktigt var dag 8D, började dagen med attha hemkunskap där vi fick städa spisarna fyfan va äckligt :O sen så hade vi en lång rast och sen spanska efter spanskan gick vi till maten sen kommer jag inte ihåg (a), men jag cyklade hem med felicia och vilma oh vilma skulle hängt med mig hem men hon skulle med felicia till böka ist. så vi skulle väk va imorgon ist. men när jag kom hem tog jag en kall dusch och satt mig vid datan :D sen har jag typ suttit här sen dess :O, fast emellan så har jag gått ut med min hund ;) och satt i färg i mitt hår får se hur det bli då :O, jag hoppas på ett bra resultat iaf :D, men nu ska jag avsluta det här inlägget ha det så bra allihopa ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0