3 mars 18:57

i dag fick ja skjus till skolan,orkar inte skriva om skol dagen,men den var bra med det kommer bli ännu bättre i morgon när emelie kommer,läängtar:D efter skolan gick ja hem och åt ny bakta bullar med kall mjölk mums :)
sen efter det så åt ja mat kuyckling gryta och potatis, sen så satt ja mig vid datan efter ett tag så åkte mamma
och ja upp till ica för hon hade fått ett brev där det stod att hon hade fått ett brev som hon var tvungen att hämta
och det var min tröja :D den var lite förstor men det krymper väl lite i tvätten :P,sen när ja kom hem satt ja mig vid
datan igen hahha känner mig som värsta data nörden xd,men i kväll kl 8 så blire att kolla på ''den rätte för rosing''
ett bra pogram det kan ja rekomendera :D, sen blire att ringa till vilma för hon hade ringt till mig fast ja hade haft min
mobil på mitt rum xd kanske skriver mer sen men det brukar inte bli av när ja skriver så menmen vi får se..
puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0