en tråkig dag..

gick hem från skolan med moa som ja brukar :D,sen så satt jag mig vid datan och tog en sitting bull :P
ska be mamma köpa med sånna härna kornflakes med jordgubbs och chocklad bitar verkar gott
men ja vet inte,ngn som har smaka ?:P för det är nämligen så att ja har svårt för att äta frukost ja
tycker allt är äckligt på morgonen,men ja måste ju äta så ja kan väl ta och prova det där xd,vet ej
vad ja ska hitta på senare,blir väl att äta och kolla på tv kan ja tänka mig.. föresten har ja tänkt att kanske
börja i fotbollen igen nu till sommaren, jag saknart :/ kanske ja får se :D
kanske skriver mer i kväll om ja inte har ngt att göra !
puuuuuss!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha läser din lite gamla inlägg . az helt sjukt jag tkr med frukosten är äcklig på morgonen , hahha och dom där special k med jordgubbar och choklad i är muums :)<3

2009-04-23 @ 20:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0