fredag&lördag

fredagen börja med skolan,efter skolan så kollade ja och mamma på film (patrick 1,5) as bra,sen kom vilma runt halv 6.vi fixa i mitt rum bärde in en till säng och så.. sen plocka vi in typ allt godis och sånt i mitt rum! sen kom moa amanda och emelie ,så satt vi oss och åt lite godis. efter ett tag fixa vi oss och gick till oasen då mötte vi lite folk där vi prata med. sen gick vi hem till amanda och fixa lite,och på vägen up mot krk igen så knuffa amanda mig så ja ramla på marken hahah,så ja var tvungen att gå hem och bytta kläder så vilma och jag sprang hem till mig,sen gick vi och mötte moa amanda och emelie igen ute vid korsningen vid mig xd,sen gick vi till oasen en stund och sen hem och blablade om massa ,somnade runt 3 xd
amanda väckte oss alla kl 9 i dag ,låg och prata till kl halv 11 gick upp då och åt frukost,gick in och duscha klädde på mig , då amanda redan hade gått vid halv 12, efter ett tag så gick vilma och emelie med,och nu är bara moa kvar :D,vi ar suttit vid datan ett litet tag,men nu ska hon hem .. blir typ att sova för jag har inte sovit alls mkt .. !
puuss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0