0103-09

vaknade hos vilma kl kvar över 10,vi gick typ upp klockan kvar i 11 duschade fixa oss åt frukost och sen ladda vi ner en film fast den funka inte xd,efter ett tag åt vi vaniljglass :)sen så måla vilma naglarna på mig xdsen åt vi spagetti och korv gott!:)
sen var vilma tvungen att klä om till fotbolss kläder för hon skule träna :)
så dom skjusa hem mig när dom skulle till träningen. så när ja kom hem så gick ja ut med nova en stund,sen så satt jag mig vi datan och vet inte vad ja ska göra men mamma kommer nog snart hem så vi får väl se:)
btw,ja måste färga mitt hår ja ser ut som ja vet inte vad :/ men det är för slitet så ja tror ja måste vänta ett tag ..
sen så äre ju bara 5 dagar kvar tills ja fyller år om man inte räknar med i dag(a) så hade ja ju namnsdag i går :)
i morgon blire ju skola som vanligt ska ha 2 so omprov:/ och kanske 1 no prov!
aja skriver kanske ngt mer i kväll ja får se ..
puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0