14 dagar kvar .

ibland är det sjuk svårt att börja ett inägg tycker jag haha !
försov mig imorse så det va bara att springa in i duschen oh fixa mig lite sen skolan vid 9 .
slapp dag idag ,hah hade dubbelpass i engelska i 2 timmar .men vi hade ingen lärare så gick bara runt i korridorerna med emelie .sista lektionen kolla vi på en film ,rätt så bra faktiskt vi skulle se klart det imorgon bitti .

slutade sen vid 3. åkte hem till vilma vi typ åt oh hon fixade sig till dansen ,sen åkte jag hem vid 18.15 .sen har jag kollat tven .och nu sitter jag här i mitt rum mitt på golvet haha . juste hade no prov idag gick väl inte så bra kunde typ ingenting ,förväntar mig inte ngt mer än ig .men jag får göra bättre på omprover .. men höre ni, vi hörs senare ;) pusshejj


- listen, if you have something you wanna say please don't hold it back !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0