15 november

tjadäär allihopa !
kom precis hem från råssla .har kollat på innebandy ;) .
igår : vilma kom runt halv 6 .jag fixade mig lite sen skjusa mamma upp oss till pizzan där vi mötte louise .sen kom emelie efter ett tag ,vi pratade lite ,sen senare runt kl halv 1o gick orre stoffe vila oh jag hem till mig men orre skulle med taxin så det va bara att vända igen haha xd ,när vi hade följt orre till så gick vilma oh jag hem till mig oh kolla på världens äckligaste/läskigaste jag sätt ,tror vilma tyckte det med .ae fyfan ! handlade om typ ett hemsökthus med massa lik inbyggda i väggarna oh en kille som hade canser ,oh den va baserad på en verklig händelse ;O ,aldrig mer en skräckfilm säger jag bara .men sen så sov vilma här .
idag : vi vaknade vid halv 12 någonting .duscha fixade oss sen åkte vi ner till råssla oh kolla 2 matcher .oh nu sitter jag här ska äta nu .blir pizza haha ;D sen får jag se vad som händer .ni kan ju slänga iväg ett sms eller ringa om nåågon vill ses ;) . pusshejjj ♥

the haunting in connecticut .

Filmen är baserad på en sann, skakande historia om en familjs skrämmande möte med det övernaturligas allra mörkaste
krafter. När familjen Campbell flyttar till norra Connecticut märker de snart att deras charmiga sekelskifteshus har en
obehaglig historia – inte nog med att det tidigare varit en begravningsbyrå där obegripliga saker inträffat, dessutom var den tidigare ägarens synske son Jonah ett demoniskt sändebud som kunde öppna portarna till den andra sidan för att släppa genom osaliga andeväsen.

http://www.youtube.com/watch?v=MRJA3lN0xCQ&translated=1

ni MÅSTE se den !! den kanske inte verkar å läskig när ni läser om den .men jag lovar att det är den :D:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va obehagligt ;o

2009-11-16 @ 19:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0