16 november

tråkigt ,kort inlägg

hejdär alla söta läsare !

sitter i mitt rum linnea oh vilma åkte nyss till dansen eller först skulle dom ner till konfan oh hämta andrea :) .vi orkade inte konfan idag så vi gick hem till mig ist .

skolan vid 9 idag .roligdag med dom bästa ! dagen gick ganska snabbt ,skönt ! efter skolan gick vi halvvägs hem till mig sen kom lousie oh hämta oss så vi åkte hem till mig ,åt oh kolla på flashforwards (stavning?) .nästan mitt favvo pogram nu ;) haha men as bra är det ! .sen drog dom nu vid 6 .så då satt jag mig här haha (a) .ska snart sätta mig oh plugga lite .sen vet jag inte vad jag ska hitta på . har inte så mycket mer att skriva om .skriver senare .pusshejjj ¨♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0