29 november

dåliiiig uppdatering sry !
men nu är jag tbx här vettni ;) .
igår: jag drog till amanda runt 7 .hon åt sen kom orre oh stoffe .jaa vi gjorde inte mkt ,vi va ute en stund sen gick vi in oh typ kolla tv haha .jag gick hem runt kvart i 12 .sen somnade jag direkt hah .sen vakna jag av sms .gick upp oh fixa mig sen gick och la mig oh sov igen ;).
idag: vaknade runt 11 ,gick upp vid halv 12 hoppa in i duschen fixa mig sen åkte mamma oh jag in till stan oh köpte ny mobil igen xd .haha har haft 3 nya mobiler på 1 vecka ;D men nu ska jag inte byta igen .blev en svart sony ericsson c901 .inte så fin men ganska bra :) . sen hem och åt och nu sitter jag här .har mycket mycket tråkigt men får ta oh hitta på något .pusshejjjjjjj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0