close your eyes, sometimes it helps ..

hejdäär!
skolan vid 9 .temadag sköt vare .typ bara en lektion som var so sista timmarna .men den va inte jag oh amanda med på hehe.. slutade halv 3 .vilma oh jag åkte med min mamma hem till vilma .vi åt oh prata typ .sen åkte vi oh hämta linnea sen hem till vilma igen sen skulle dom på dans och jag hem. snart kanske jag oh amanda i dans ,hah vilken får ni lista ut själva :D. men isåfall blire till våren .måste komma igång oh göra något nu oh inte bara sitta hemma ,usch ! när jag kom hem kolla jag lite på oth ,ääällsska !sen blev det att sätta sig här hha .

imorgon skulle jag nog färga vilmas hår .för jag är ju sååå snäll ;D men jag tänkte skriva lite mer sen ist .pusshejj från miiig !

I’m terrified but I’m not leaving ..

Kommentarer
Postat av: madelene

vrf svarar du inte för ? :o<3

2009-11-30 @ 22:31:25
URL: http://madeelenekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0