FRIDAYY !

tjaaadäär allihoppppaa !
skuulan idag .skönt vare att gå till skolan haha skrämmer mig själv nästan när jag säger sådär xd.men det är sjukt tråkigt att bara sitta hemma .aha då äre 13 dagar kvar tills dom sätter betygen då .betyder alltså att jag har 13 dagar på att fixa till allting exakt allting ! men nu ska ska jag inte sitta oh prata sånt därnt skit !

slutade skolan vid 2 .gick hem med amanda .satt mig oh kola lite tv .sen nu sitter jag här ,blir snart duschen och fix för mig .sen blire till linnea i stavsjö med vilma oh amanda .sover också där .om någon vill ses äre bara att höra av sig .
hehe inte så roligt inlägg meeeeeeen det får duga .skriver senare .pusshejj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0