godmorgon

haha inte morgon precis ,klockan är 13.27 och jag sitter fortfarande i sängen ,med datan i högsta hug !
igår kom vilma till mig runt 8 .jag fixa mig lite sen gick vi ner till lekparken oh mötte lousie och emelie .emelie och jag gick hem till amanda ,seb efter ett tag kom vilma och lousie ,vi va hos amanda tills halv 11 unjefär. sen förljde lousie jag och vilma ,emelie hem .men långsam gång ,på vägen mötte vi viccan oh calle haha ,när vi kom hem till lousie bytte hon jacka .sen följde vi vilma till bussen .runt kvart över 12 gick jag hem ,kallt vare !

idag vaknade jag halv 11 ,har bara suttit oh tagit det lugnt .snart ska jag hoppa in i duschen ,sen blir att plugga .ska försöka få upp en ny design också skäms ju xd ,hahaa .tänkte också börja med något roligt här på min blogg så att det inte är så tråkigt ! kom med förslag så kanske jag fixar det ?? :D  pusshejj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0