just listen to what i gotta say ..

hejdär allihopa ;D

han inte skriva mer sen igår .hade helt fullt upp ! inte så lyckad kväll kan jag säga ..
amanda emelie oh jag vakna runt halv 11 ,kul att man bara har sovit i typ 4 timmar -.- ,menmen vi drog hem till amanda åt ohså .sen drog jag hem lite senare .duscha fixa mig sen skulle jag till amanda men jag orkade verkligen inte xd. så blev att va hemma oh kolla bästa oth .sen har jag bara suttit här hela kvällen .vilket liv jag har haha xd .

imorgon blire skolan oh jag längtar inte :( .efter skolan blire konfan .vet inte vad jag hittar på efter det ,ni kan ju höra av er ;D .men nu ska jag snart sova tänkte jag .pusshejj ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

pudd hej !

2009-11-04 @ 20:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0