sjuttonde november

sega är ni på frågestunden.bara några st frågor hitils ,svaren kommer lite senare .fråga på!
skolan vid 9 började med moppeteori ,sen spanska lunch so ,sen typ kom banverket oh prata med oss oh vi fick se film som handla om folk som hade blivit påkörda av tåget eller så .sen kom det en kille som hade vart uppe på ett lok asso ett som stod stilla sen hade han blivit av med sina ben .ganska intressant faktiskt xd .menmen vi slutade runt 2 ,gick hem med moa .kom hem runt 3 .kolla oth oh nu sitter jag här . skoladagen har vart kul som vanligt med mina bästa !

imorgon vet jag inte vad jag ska göra .antar att det blir att plugga hela dagen .hihi brukar säga att jag ska plugga men det blir aldriiig av ,men nu ska jag göra det heh ;) .

hoppas flygresan går bra vilma,älskar dig !men nu ska jag avsluta det hör inlägget pusshejj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0