sjuuuk !

hej på er !
vaknade halv 6 imorse oh va dö sjuk efter den där svinansprutan .. så det blev att stanna hemma .har sjukt ont i huvet oh kroppen oh feber (y) ,men blir nog skolan imorgon iaf ,för det suger att va hemma ;o

har bara sovit oh tagit det lugnt idag .amanda oh jag va ute med hundarna uppe i skogen förut ,skönt att komma ut! blir kanske en sväng ikväll med får se .
äntligen fredag imorgon skönt ! imorgon äre också bara 10 dagar kvar tills jag åker :D
skulle på utvecklingssamtal nu vid 5 egentligen men orkar inte så dom får skjuta upp det .men nu ska jag ta mig någonting att äta jätteee hungrig har inte ätit någonting på hela dagen .. pusshejjj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0