svaren på dom några frågorna !

linnea:
vad önskar du dig mest här i livet?
vad är din bästa egenskap?
svar:
det jag önskar mig mest i livet är att få en bra framtid ,att jag kan utbilda mig till det jag vill .och bli bättre i skolan ! och sen förstås hitta snäll kille ;)
min bästa egenskap? det va en svår fråga ,jag vet faktiskt inte :)


vi:

förra gången du hade frågestund lovade du att lägga upp ''dagens outfit'',men det har du typ ba gjort en gång.. kan du inte göra det lite oftare ??:)
svar:
hehe ,jo jag har faktiskt försökt att hinna med att lägga upp ''dagens outfit'' men det har inte gått så bra .men jag lovar att jag ska bli bättre på det ;) håll utkik !


hemliiiis:
1. om du fick välja en kändis som du skulle kunna få träffa, vem skulle det vara?
2. vilken kändis skulle du helst vilja bli tsm med och sendan få barn med?
svar:
haha .jag skulle varken vilja va tsm eller vilja ha barn med någon speciell kändis. inget jag tänkt på precis ,men jag kan säga en kändis som är riktigt snygg och han heter josh duhamel ;)
klicka på den för att den ska bli större



hemlig!
önskar du dig i julklapp?:D
svar:
jaduu .jag önskar mig mycket men mest pengar .men sen också en paris hilton parfym oh en tröja som jag har kollat in ett tag ;)

lite tråkigt att det vart så några frågor menmen .puuussen från mig !

Kommentarer
Postat av: felicia gutafsson

visst är jag bäst ? :D<333333

2009-11-18 @ 17:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0