ursäkta !

ursäkta hur dåligt jag uppdaterat oh hur min design ser ut! haha känns som om jag skriver att jag uppdaterar dåligt i varje inlägg kanske jag gör ? haha men det är ju sanningen ! men ska skärpa mig nu.

men nu har jag också fullt upp ;) ska snart börja plugga lite .fick ett starkt G+ på matteprovet idag 2 påoäng från VG ,lite irriterande xd, men ganska nöjd ändå :) .nu tänkte jag också sätta igång med en ny header .den kommer antagligen upp imorgon om jag hinner för nästan dirrekt efter skolan ska jag oh amanda oh sola ;) hatar vintern!! .sen ska vi på konfa läger sover över till lördagen .får hoppas att det blir kul :D
sitter här nu oh kollar efter klänning och skor till julavslutingen som jag letat runt efter i typ 2 veckor? och nu tror jag att jag äntligen har hittat det jag vill ha haha ;) kanske kommer bilder lite senare .nu ska jag kolla runt lite till en blire plugg som fan jag ska fan inte gå ut med ett ända IG ! ge mig ett lycka till?? pusshejj ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du fick ett starkt G på matten ! (Y)

Och lycka till nu, :)

2009-11-05 @ 20:08:39
Postat av: Anonym

/ louise

2009-11-05 @ 20:09:23
URL: http://sjobbasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0