23.45 ,(designen är inte klar än)

vilma kom till mig runt halv 7 ?vi åkte moppe ,åkte förbi louise oh åkte med henne en stund :D, sen åkte vi he till mig oh åt lite oh lousie skulle hem till sig oh äta sen kom hon oh häma vilma oh mig runt kvart i 8? vi ååkte ner till piren oh se kom stoffe, vi satt där oh bara kollade på himlen ,ag skule ha kunnat suttit där i evigheter så himla fint ! får ta oh åka ner dit ngn mer kväll .men sen efter ett tag kom orre oh matte, fast dom åkte ganska snart igen men sen kom orre tbx igen ,så låg alla där oh kolla på stjärnorna mysmys :D fast kallt som fan ,sen skjusa orre hem mig runt 10 över 9 nåt sånt, tack iaf <3 sen när jag kom hem fixa jag bloggen lite oh sen kolla jag idol med mamma ,för pappa hade vart snäll oh spela in det för jag inte va hemma :D, men nu ska jag krypa ner i min stora säng ;) pussen !

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan, ramlade in här när jag satt och tittade runt på olika bloggar och ville bara lämna ett fotsår efter mig!



/Sara

2009-09-17 @ 15:33:04
URL: http://sarissan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0