28 september

vakna kl kvart i 7 ,skulle till skolan men jag orkade inte träffa massa folk ,ohså hade jag skit ont i huvet så det blev att stanna hemma .

vaknade igen halv 11 ,gick upp vid 11 gjorde mackor oh satt mig oh kolla på oth ,bästa one tree hill ! sen blev det att kolla lite mer på tven ,sen fixa jag min blogg lite ,och det är så jävla svårt när man hr så dålig fantasi som jag har !ae en sen hoppade jag in duschen oh fixa mig sen så skulle jag gått till konfan men jag han inte , för jag hade ju ingen skjus oh jag hade aldrig hunnit om jag skulle gått ..så jag stanna hemma .så nu har jag precis kollt på idol ,det va inte så bra idag för det va bara bög killar som sjöng ,menmen

imorgon blire skolan då,sen har jag inget bestämt tror jag ?ae jag vene. ni kan ju alltid höra av eer .men det blir väl att plugga eller ngt sånt tråkigt antar jag .men nu ska jag nog gå ut med min lilla vovve som står oh väntar på mig vid dörren stackarn .. såå pusshejj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0