29 september

gick upp vid 06.10 sen skolan vid kvart i 9 ,hahaha emelie jag moa oh amanda påväg till skolan fan vaa heta asso !xd skoladagen ,bestog mest av skratt hah, jag kunde inte sluta skratta ,åt allt .

ae bästa skoldagen ,efter skolan höll moa oh jag linnea sällskap en stund för hon väntade på elin ,men moa oh jag drog efter ett tag upp till affären ,efter det cyklade vi gem till moa oh jag låna ett par filmer av henne ,hitils har jag bara sätt en helt okej .sen kollade jag på mitt älskade grey's anatomy .sen ut med vovven ,oh sälja din sista lotten som vi var tvungna att sälja för vi ska på klassresa i 9an .sen nu så sitter jag här ;) snart ska jag väl kolla på idol ,sen blire att plugga lite matte ..

imorgon blire skolan först då ,kl 5 ? ska jag ner oh kolla på match ,f95 sista match ,fast dom har redan vunnit hela serien grattttiiiss :D
siter oh kolla vilken dans jag ska börja i till våren ,måste ju syselsätta mig med någonting oh inte bara gå hemma .får väl ta oh tänka lite på vilken dans jag vill börja i .pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: vilma

börja i raggadancehall med mig & linnea ;dd <3333

2009-09-29 @ 19:44:24
URL: http://http:/vilmaaostervall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0