30 september

vaknade halv 7 ,måde inte så bra så jag stannade hemma idag igen..men imorgon blire skokan!

gick upp runt 11.15 ,åt lite frukost (bullar) hehe (a).sen kollade jag på en film sen hoppade jag in i duschen sen kollade jag på en till film ,oh nu sitter jag här oh skriver ;),oh jag har jätte ont i båda mina fötter vene varför ?;o .ska snart äta ,sen kanske det blir att gå ut ,ni kan ju höra av er om ni vill ses ?;) ,eller så blir det väl att sitta hemma oh ruttna.

imorgon blire sovmorgon för vi börjar inte skolan förns kl 1 ,fast vi slutar ju kl 7 då ;o ,sen blire väl pluggaplugga och plugga .går inte så bra nu,som allt annat .skulle gått ner oh kollat på dom bästastes match kl 5 ,men så blev det inte .hoppas det gick bra för dom! gjorde om min blogg förut igen vad tycks?;) blev ganska nöjd! ae men nu har jag inte mycket mer att skriva om ,får se om jag skriver mer lite senare .pusshejj ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0