hellluuu

tjatjatjatja, skolan från 09.00-15.00 sjukt tråkigt ! sen cyklade jag hem med emelie moa oh amanda ,kom väl hem runt 4 tror jah! när jag kom hem så åt jag såå jävla gott för jag va så himla hungrig,sen kollade jag på gossip girl, oh sen bäästa grey's anatomy ,sen så gick jag ut oh tvättade min mammas bil för om jag gjorde det skulle jag slippa utegångsförbudet i helgen så det var ju värt det :D:D,oh efter att jag hadegjort det var jag helt slut så jag satt mig vid tven med datan ,oh nu ska jag snart ta ngt oh äta ,ahh imrgon kan jag soova länge för jag har studiedag imorgon oh på onsdag ,men imorgon drar jag vilma oh emelie till åby för emelie ska klippa sig ohså ska hon träffa calle också tror jag :),har precis kollat på höst/vinter kläder oh jag har hittat en halsdukk oh en jacka :D en grå jacka som går ner över rumpan oh sitter åt i midjan oh en vitt lång stickad halsdukk :D,lääängtar! men nu ska jag ta mig ngn  att äta sen ska jag krypa ner i min stoora säng !puusss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0