löördag

shuuuuueee, srry att jag inte skrev igår, men jag hade typ inte tid D: , men tack orre fredde oh felicia för en trevlig kväll, felicia oh jag kom till fredde oh orre runt kvart över 8, dom nörda sönder musik oh aa, sen lite senare åkte jag oh orre till oasen oh där träffa ja vilma emelie lousie anna oh många fler , sen drog vi till fredde oh felicia igen runt halv kvart i 10? vi typ gjorde ingenting, sen runt 12 så skjusa fredde hem felicia ,oh jag typ prata med orre en stund, sen skjusa han hem mig kvart över 12 ? taack !<3 oh när jag kom hem typ dog jag i soffan va döö trött !sen tog jag lite oh äta sen gick jag oh la mig vid halv 2 ,vakna kl 11 låg kvar till kl 2 ;o ,gick upp oh tog en sköön dusch, sen åt jag oh fixa mig sen drog jag till felicia, hon fixar sig oh jag sitter här .sen blire väl att träffa emelie oh vilma :D, jag kanske sover här får se , imorgon blire att va med felicia iaf :D men nu ska jag ta oh dra mig puusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0