sääämzztt uppdatering!

förlåt för sämsta uppdateringen, men har inte haft tid det är så himla mkt nu så ni fattar inte ;o ,men iaf gick upp007.20 hoppade in i duschen fixa mig sen skolan vid 09.00 fick skjuts ;) orkar fan inte gå 3 km till skolan! sen massa lektioner .sen näst sista lektionen hade vi engelska oh moa oh jag va lite omogna oh hade snurr tävling i korridoren oh fyfan va kul det va hahah eller iaf ända tills jag mådde illa som fan ih va tvungen att gå hem för jag trode jag skulle spy :O, kom hem vid 2 ka mig i sängen en stund oh vila lite sen satt jag mig här oh har bara suttit här oh tagit det lungt men nu ska jag nog ta lite glass :D ,fett hungrig är jag också !ae men nu måste jag slita mig härifrån ,puusssen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0