shulululuu

skrev ju om förmiddagen i skolan då .
mamma kom oh hämta mig oh moa efter skolan ,tog en snabb dusch fixa mig lite oh drog till konfermationen ,trevligttrevligt var det ,inte så farligt helt okej faktiskt ,på onsdag blire att dra med konfermationen till åby halv 6 :) fast först halv 5 har jag jävla möte med mina pääron oh mina lärare :( det går skit i skolan som sagt .. skulle haft det möttet idag men det blev inte så efter som konfermationen va ;)

menmen, sen när jag kom till orrekulla så var lousie oh bella även där men jag tror dom ska va ledare eller ngt?xd .konfan va från 4-6 , efter kom mamma oh hämta mig oh emelie vi stannade vid konsum där emelie gick av oh jag in oh köpte hårfärg blev två stycken karamell chokladbrun ,det tycker jag om fintfint blire nog :Dmen ska inte färga förns på onsdag tror , för min mamma är lat oh inte orkar oh har tid -.-

imorgon blire nog stan med vilma hoppas påt iaf ,ska kolla efter vinterjacka jeans oh ett svart linne tror jag :D nuu ska jag se svenska hollywoodfruar ,sen blir väl kanske att plugga lite eller fixa bloggen om jag hinner , sen blire sängen för mig kanske tar en dusch innan ,älskar varma långa duschar precis innan man ska sova :), pusseen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0